Politika reklamacija i povrata

U Joux Carpet-u zadovoljstvo kupaca je naš prioritet. Ako niste u potpunosti zadovoljni kupovinom, imate 14 dana od dana isporuke da zatražite povrat novca ili zamenu proizvoda.

Kada možete podneti zahtev za povrat ili zamenu?

Zahtev možete podneti u sledećim situacijama:

  • Ako je tepih oštećen prilikom isporuke.
  • Ako u vašoj porudžbini nedostaju delovi ili ste primili pogrešan model.
  • Ako proizvod ima fabričku grešku ili problem sa kvalitetom materijala.
  • Ako želite da zamenite proizvod za drugi model ili zatražite povrat novca u dozvoljenom roku.

Kako podneti zahtev?

Za reklamaciju ili povrat, kontaktirajte nas na Jouxcarpet@gmail.com i navedite sledeće informacije:

  • Broj porudžbine
  • Ime i prezime kupca.
  • Fiskalni Racun.
  • Fotografije problema (oštećen proizvod, pogrešan artikal, itd.).
  • Kratak opis problema i vaša želja (povrat novca ili zamena).

Vaš zahtev ćemo pregledati i odgovoriti u roku od 3 radna dana sa daljim instrukcijama.

Uslovi Povrata i Zamene

  • Proizvod mora biti nekorišćen, u originalnom pakovanju, bez dodatnih oštećenja.
  • Ako je greška na našoj strani (oštećen ili pogrešan proizvod), Joux Carpet snosi troškove povratne dostave.
  • Ako vraćate proizvod iz ličnih razloga (npr. promena odluke), kupac snosi troškove povratne dostave.

Kako izvršiti povrat proizvoda?

  • Kupci u Srbiji mogu vratiti proizvod putem BexExpress-a (troškove poštarine snosi kupac) ili doneti proizvod direktno u našu radnju na adresu:
    📍 Dragoslava Jovanovića 13, Beograd
  • Međunarodni kupci moraju vratiti proizvode putem DHL-a (troškove poštarine snosi kupac).
  • Nakon prijema i pregleda vraćenog proizvoda, povrat novca ili zamena će biti obrađeni u roku od 7 radnih dana.

Način Povrata Novca

  • Sav povrat novca biće uplaćen na bankovni račun kupca.
  • Ako je kupovina obavljena online, povrat novca će biti izvršen na istu karticu koja je korišćena za plaćanje.
  • Povrat novca može trajati 3-5 radnih dana, u zavisnosti od obrade banke.

OBAVEŠTENJE O PRAVU NA REŠAVANJE POTROŠAČKOG SPORA VANSUDSKIM PUTEM

U Joux Tepisi-u težimo da obezbedimo proizvode visokog kvaliteta i zadovoljstvo kupaca. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice u vezi sa vašom kupovinom, podstičemo vas da se najpre obratite našoj korisničkoj službi, kako bismo zajedno pronašli rešenje.

Ako niste zadovoljni našim odgovorom, imate pravo da pokrenete postupak vansudskog rešavanja potrošačkog spora podnošenjem zahteva jednom od priznatih tela za rešavanje sporova. Listu ovih tela sačinjava i javno objavljuje Ministarstvo nadležno za zaštitu potrošača.

Postupak vansudskog rešavanja spora može se pokrenuti samo ako je potrošač prethodno podneo reklamaciju Joux Carpet-u i dobio odgovor.

Prema zakonu, Joux Carpet je obavezan da učestvuje u ovom postupku, koji mora biti okončan u roku od 90 dana od dana podnošenja zahteva. U složenim slučajevima, ovaj rok može biti produžen za dodatnih 90 dana, o čemu će potrošač i Joux Carpet biti blagovremeno obavešteni.

Važno: Učešće u ovom postupku ne garantuje automatski povraćaj novca ili zamenu proizvoda. Ishod zavisi od važećih zakona o zaštiti potrošača i konkretnih okolnosti slučaja.

Potrošač može u bilo kom trenutku odustati od postupka vansudskog rešavanja spora pre njegovog okončanja.

Detaljnije informacije i zvaničnu listu tela za rešavanje sporova možete pronaći [https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies].

Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili vam je potrebna pomoć, slobodno nas kontaktirajte na jouxcarpet@gmail.com.

Hvala vam što verujete Joux Tepisi-u!